środa, 11 listopada 2015

MOJE WYPIEKI

Od czasu do czasu przeczesuje foldery ze zdjęciami w poszukiwaniu tego jednego, którego szukam...
Bywa ciężko. Mimo, iż mam porządek w folderach jest ich już tyle, że ciężko przypomnieć sobie co gdzie się znajduje. Pierwszy folder nosi nazwę "2005", czyli mam już ich dziesięć, a w każdym takim z nazwą roku znajduje się przynajmniej 7-10 (a nawet i więcej) kolejnych folderów z poszczególnymi wydarzeniami.
I szczerze mówiąc lubię tak czasem pooglądać te stare fotki, zobaczyć jak ząb czasu nadgryzł nasz wygląd, wygląd naszego otoczenia, mody itp.
A propos zęba... tym razem postanowiłam przeszperać foldery w poszukiwaniu zdjęć moich wypieków i choć moda na fotografowanie jedzenia przyszła do nas niedawno, znalazłam kilka ciekawych zdjęć, którymi chciałabym się z Wami podzielić. Może chcielibyście przepisy? :)

To chyba mój pierwszy tort w życiu z 2009 roku. Tort biszkoptowy z czekoladową masą maślaną pokryty lukrem plastycznym w kształcie Xboxa 360 dla mojego (wtedy) chłopaka :)


Dzieło sztuki to to nie było ale dopiero zaczynałam ;)
  

Rok później również tort dla chłopaka w kształcie ringu do wrestlingu z pasem WWE Championship :)Również biszkopt z czekoladowym kremem maślanym pokryty lukrem plastycznym. Narożniki to race-fontanny a liny to zwykła wstążka ;)
  

 Chyba 2011 rok i mega słodki tort z przepisu znalezionego w internecie. Mega słodki... :)


To już 2014 rok (zdjęcia z lat 2012-2013 zostały na innym dysku). Tort kokosowy. Biały biszkopt z masą kokosową. Płatki kokosa wykonałam sama z orzecha kokosowego!


Ten tort kokosowy jest z przed paru dni. Od zeszłorocznego różni się biszkoptem- tym razem był ciemny z gorzką czekoladą, kremem, oraz płatki kokosowe tym razem były kupne ;)


Ten tort natomiast robiłam na wieczór panieński koleżanki.
Biały biszkopt z kremem z serka mascarpone z bitą śmietaną, cukrem pudrem i malinami, wierzch polany lukrem zabarwionym na różowo sokiem malinowym i rozpuszczoną czekoladą.
No chyba nic nie trzeba dodawać... :P  


Rożki z ciasta francuskiego z nadzieniem z pokrojonych w malutką kosteczkę jabłek z cukrem i cynamonem.


Ciasto "generał". Przepis od sąsiadki. 3 lub 4 płaty kruchego ciasta przekładane kremem z bitej śmietany z cukrem i wiórkami kokosowymi. Z wierzchu czekolada. Nadaje się do jedzenia po 3-4 dniach od przygotowania gdyż musi się utwardzić!


Kokosanki :)


Galaretkowiec z owocami na kruchym. Na zdjęciu jeszcze przed zalaniem galaretką :) 


Piękny jabłecznik na kruchym cieście. Jabłka układane w różyczki posypane cynamonem i cukrem.


Jeden z moich ulubionych wypieków Świątecznych.
Ciasteczka maślane. Na pewno przed Świętami pojawią się na blogu :)


Ciasteczka owsiane z migdałami, słonecznikiem, wiórami kokosowymi i z miodem posypane startą milką mleczną :D

MNIAM...  
 Basia















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz