środa, 11 listopada 2015

TROCHĘ O NAS



                                    Cześć - Jestem Dorota! :)

Przede wszystkim jestem mamą dwóch fantastycznych dziewczynek i zajmuję się domem.
Lubię gotować - szczególną satysfakcję odczuwam gdy sama wymyślę jakąś potrawę. Lubię też piec, ale w tej materii nie czuje się na tyle mocna by eksperymentować.:)
Mam dwie lewe ręce lecz mimo to odczuwam silna potrzebę tworzenia. Uwielbiam popołudnia spędzać z moimi dziećmi na rysowaniu, malowaniu, lepieniu, wyklejaniu...
Moją wadą jest składowanie różnych materiałów (tkaniny, skorupki jajek, drewienka, pudełka, papierki itd). Decyzji o nie wyrzuceniu czegoś towarzyszy zawsze myśl: " Na pewno coś z tego zrobię". :D
W wolnym czasie czytam książki, śledzę poczynania ulubionych blogerów i vlogerów oraz "wydurniam" się przed lustrem tworząc stylizacje.
Energię do życia czerpię z kontaktów z ludźmi. Uwielbiam rozmowy- czepię z nich inspiracje!
Liczę na to, że ten blog będzie kolejną inspirującą i napędzającą rzeczą.
                                                                                                                                               Dorota



Zawsze uważałam się za artystyczną duszę. Lekko oderwana od rzeczywistości, niepoprawna marzycielka.
Być może trochę nie z tej epoki gdyż często wracam do korzeni prowadząc moje małe "miastowe gospodarstwo domowe" - do sprawdzonych rozwiązań naszych mam i babć...
Do niedawna byłam jednym z tych nieszczęśników, którzy nie posiadają hobby i swój wolny czas marnują głównie przed telewizorem lub komputerem zagłębiając się w odmęty internetu.
Odkąd mogę nazywać siebie "kurą domową" (choć niezupełnie gdyż jednocześnie pracuje w korporacji) zaczynam odkrywać swoje zainteresowania i uśpione talenty.
Wszelkiego rodzaju robótki ręczne, szycie, robienie dekoracji, robienie kartek okolicznościowych, tworzenie biżuterii a także gotowanie (a zwłaszcza pieczenie ciast, które uwielbiam od zawsze), to między innymi zajęcia, którym obecnie zajmuję się w wolnym czasie, to zajęcia, które z dumą mogę nazwać swoim HOBBY :)
Teraz dochodzi do tego ten blog, w którym chciałabym dzielić się z czytelnikami swoimi pomysłami oraz czerpać od nich inspiracje.

Basia

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz